Heyya Peeps !Been mal to update , gt mood to update than I update kay? So last met bbyg was last wednesda.
Bt no maira sal she go her unity sch . Only me meerah ahtee . Bt th outing was sekejap je bcous
of meerah teacher ahk . Sot sia aq cam gini . went naq naek train to cck , ramai peeps . Than bangla pergai sia , kita pat dpn dia tolak ampai meerah da masuk. Hada nan ahtee kena tolak .
Sot sia aq . Hada nan ahtee kena tunggu other train . In th train prank Sister Two ; I msg her step mane nye adi fajar sec w my new num . Than she say pat umah Abang . Otp w deela jap je rindu
dia la kan . reach cck go meerah house than split. I cab-ed to Pending abang house . Pey lama
wait cab . I gt driver melayu . Had a chat we pakcik tu , anak dia frm yusof ishak lah kan . I just pay
5 bucks discount =D Ampai je lama buka pintu . Semua hada "Dandut" Irratating sia especilly th
kiddos they karakoe i just watch . Insyirah semakin becok . Than one kiddos name putri drg panggil manjalara . hahaha . Mengadenagde I dun like tht type of kiddos .5 plus off bpp kfc .
Tdae going pasir ris taq salah . Very boring was chatting w Shasha {Wild} Mal gyler bey semua da offline , Hrphrp go out . kata naq kuar nnty taq jdy .
To chacha ; sorry paitaw tgk wayang bgn lambat ahk =D


